Julen 2008

Nytt år ! Isak är fortfarande med, med samma goa humör & livslust som alltid. År 2009 har vi faktiskt inget speciellt planerat för. Specialen blir det ju iofs men huruvida vi ska ställa upp det låter jag vara osagt. Dels får vi se om han är med oss då & sen så tror jag han kanske blivit lite för gammal =). Julen -08 firades i alla fall i uddevalla hos Meta, David & Peter, himla mysigt. Tjaaa, annars har jag inte så mkt att säga för tillfället, men lite bilder ska jag väl kunna bidra med.

Vackra smögen


Julafton

Amanda

David o mamma

Faster Meta o pappa i bakgrunden




julaftonsmorgon
Allt börjar med frukost vid brasan då alla får varsin julklapp att öppna. Mysig tradition som jag hoppas vi håller kvar vid.


vår fina gran



dålig å mörk bild men det är iaf Tasse med en fin rosett om halsen=)




Fågeljakt med pappa






















Riktigt fint väder & en mysig förmiddag. Mkt fågel men få som kom vår väg, blev tre ejdrar iaf !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0