Vår

Det har vart dåligt med uppdateringar nu det sista. Men det kommer.
Det har dock inte hänt så mycket, Isak mår bra men har för tillfället lite sendrag eller vad man ska kalla det i bakbenen,
Har verkar inte ha ont utan skuttar på ( i bästa förmåga) & svans & öron är vakna. Vi får hålla kolla lite. Men jag tror inte det är ngt problem. Han är annars pigg & glad och en koll hos vet, för ett par veckor sen visade på samma. Bar hjärta & fina lungor och vaken & glad=) Härligt! Själv ska jag vara funktionär i maj på Gällörpovet, ska bli skoj, har inte gjort det förr så det blir spännande. Vi hörs snart!!! Kram i massor från oss båda!!

Kommentarer
Postat av: Vildandsmamman

Tack för Baronhälsningen! Visst är det trist att han inte är med oss längre men that's life.... Nu är det första gången på 13 år som jag inte har mer än en hund - känns konstigt. Det kommer nog en liten till under kommande år. Pixel behöver bli lite äldre först.

Krama om alla och hälsa hela familjen från oss!

2009-04-19 @ 17:27:37
URL: http://www.vildandens.com
Postat av: Vildandsmamman

Tack för Baronhälsningen! Visst är det trist att han inte är med oss längre men that's life.... Nu är det första gången på 13 år som jag inte har mer än en hund - känns konstigt. Det kommer nog en liten till under kommande år. Pixel behöver bli lite äldre först.

Krama om alla och hälsa hela familjen från oss!

2009-04-19 @ 17:28:28
URL: http://www.vildandens.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0