För gamla hundar

Lite tips till er som har gamla å stela hundar.

Nummer ett är ett täcke, ngt jag köpte till isak för ett par vintrar sedan och som vart guld värt. Bra i regn, kyla, fukt & blåst!
Isak har ju oxå ätit lite mediciner sedan en tid tillbaka bla Rimadyl (från veterinären) för lederna i samband med preparat med Glukosamin. han åt länge tabletter för människor vilket fungerat bra, men nu det senaste tyckte jag han behövde ngt mer, ngt fö hundar som de lättare kan ta upp och började då med BioGlukosamin från hälsokosten. Nu har vi dock bytt igen för jag ville pröva ngt nytt och hjar fått uppfattningen om att detta nya är lite kraftfullare : Glukosamin Complex special från Lillhägna. Jag får återkomma om hur detta fungerar=)

Det sista tipset är vetekudden. Provade detta i vintras/våras men det tyckte han inte om fick nästan tvinga honom att ligga still å låta värmen från kudden verka men icke. Nu somnar han i min säng & ligger helt stilla med detta på...kan ju tillägga att han inte brukar villa ligga i min säng ngn längre stund.*ler*

Ha det så bra & många kramar från oss

Kommentarer
Postat av: Johanna & Jing & Remus

Hejsan på er!



Hoppas att allt är bra på andra sidan gränsen och att täcket har kommit fram nu när kylan sätter in! Kan tänka mig att Wången är bland planerna för hösten? Dessvärre kommer vi inte över i år, då vi ska till Enköping på jaktkurs istället. Hade varit så skoj att träffas igen men vi får ta det nästa år istället. Eller ska du hem till jul?



Kramar,

JOhanna och rödskallarna

2008-10-31 @ 12:27:41
URL: http://www.remustoller.com
Postat av: Matilda

Hej!

Hoppas allt är bra med dej och Isak!

Ville bara önska god fortsättning på 2009! Ha det bra! KRAM

2009-01-06 @ 15:59:47
URL: http://web.telia.com/~u26903807/index.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0