Vinter i Östersund

Vilken dag, vackert väder men rikitgt jäkla kallt. Skidbyxor, mössa & väntar är vad som gäller. Fast i efterhand hade jag velat ha både långalsonger & tjockare vantar. Det har vart hunddagis här idag så jag tog hundarna på en långpromenad vi vattnet, hade väl tänkt att det skulle bli längre en 1½ timme men eftersom båda hundarna hade 15kg bomull i öronen tappa jag enna sugen till slut=)Soya har ju iofs just börjat löpa så dte är kanske inte så konstigt att hon vart snurrigare än vanligt=). Isak vet vi ju att han mer eller mindre kroniska bomullsöron. Huruvida han verkligen hör så dåligt somvi ibland tror låter jag vara osagt, tror det är mkt godtyckligt den där dövheten *ler*. Men några mysiga bilder blev det iaf.

Vill även passa på att gratta min kära mamma Eva på födelsedagen=) Puss puss

image96

image97

Låt mig presentera Soya alias Kate moss ...hehehe
image98
Hittar du ngt?
image99

Vem är snyggast i stan?
image100

Skägget har frusit...han hade frost i änglahåret vid öronen & i all päls som är lite dunig,
image101


image102


image103

Soya tar igen sig vid &  på Angelica =)

image105

image104

Kommentarer
Postat av: angelica

Ja, det är ju inte fråga om vem som är snyggast på de fotona. Inte är det jag! :)

Såg riktigt kallt och härligt ut!

2008-02-03 @ 19:48:51
URL: http://angelicas.webblogg.se
Postat av: Maria & Krokasmedens Duracell

Så skoj att hitta en blogg till en släkting till min Ace :-D Hit kommer jag igen och läser!

mvh Maria

2008-02-05 @ 11:29:40
URL: http://www.utzi.se
Postat av: Johanna & Jing & Remus

Hejsan på er!

Lilla Jingan tackar för berömmet! Det var en fin start, och vi ska på en ny valpshow om en vecka. Helt plötsligt var det en massa valpshower här på kort tid, lika bra att använda sig av några. Hoppas att ni har det bra, men det ser ut så!

Kommer ni till Smögen i påsk? Det gör vi, hoppas att vi ses!

Kramar

2008-02-08 @ 21:32:33
URL: http://www.remustoller.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0