Nya planer

Isak har vart lite dålig igen, magen som vanligt som spökar. men han har vart pigg som vanligt & inget fel på aptiten. Men idag har han vart okej igen så det häll bara i sig ett par dagar knappt. Men det kommer & går det där, äh men det är väl som hos oss andra, man kan inte va på topp jämt. Han har ju en känslig mage så. Hmm...jag har enna fått lite uppfattningen om att känslig mage & magkattarr är ngt som många tollare har. Någon som oxå tycker det eller är det bara jag som tycker det?


Gustav & Maria (Soyas människor) har anmält soya till en apporteringskurs i vår.  Maria är hemm från 9v i Tanzania, skönt att ha henne hemma igen =). när Gurra sa att han anmält dem til kursenb lev jag  så grymt sugen på att göra något jag med så jag anmälde mig & isak till samma =). Har velat lära mig något nytt & gå en kurs länge nu, men har dragit mig lite, en bidrgande var väl oxå att jag inte ville gå på min första kurs själv heller. Vi har visserligen gått en agilitykurs för många år sedan men det kändes inte som samma sak....varför vet jag inte.

Känns visserligen lite skoj att ställa upp med en pensionär, men jag ser det mest som att vi hittar på ngt skoj tillsammans och att jag får lära mig grunderna & få tips på köpet. vi har ju tränat tillsammans länge från & till men allt vi gör har ju jag snappar upp från andra. jag har aldrig lärt mig ngt från grunden så det ska bli hur skoj som helst. Isak kan det ju redan så kanske blir det inte så svårt. Eller så blir det jättesvärt bara för att han inte hör så bra längre och har lite egna idéer för sig men det ska nog gå bra. Ser verkligen fram emot detta. Kul att inte vara ensam oxå, det blir allt tid för det oxå. sen har ju herrskapet bil så man kan ju uttnyttja dem lite...hihi.

Har packat väskan för på söndag drar jag mamma, pappa & amanda en vecka till Teneriffa. ska bli jättemysigt.!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Vildandsmamman

Du är ju för härlig som anmäler er till kurs - vad sa kursledningen????
Mina gamlingar har haft stenmage hela livet! Jazza var väl kanske lös i magen totalt 5 gånger under sitt 15 ½ åriga liv.
Ha det så gott på Teneriffa och krama om familjen från mig ;)

2008-02-29 @ 09:22:34
URL: http://www.vildandens.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0